Min största kärlek

Den bästa stunden på hela dagen är helt klart den när jag hämtar Oliver på dagis. Det är sån lyckokänsla när man kliver innanför dörren och ens lilla skatt lyser upp när han får syn på en och springer upp mot en och säger mamma samtidigt som han lägger huvudet på min axel. Herregud jag smälter lika mkt varje gng!
 
Det är helt sjukt vilken kärlek man känner för sina barn. En kärlek som inte går att beskriva med ord och som växer sig större o större för varje dag. Jag tror att det är svårt att förstå hur mäktig den kärleken verkligen är innan man själv har fått egna barn. Jag trodde jag förstod hur mäktig den va men jag hade inte en aning.
Det är faktiskt lite skrämmande, men som man oxå säger alldeles alldeles underbart ;) ♥
 
Prinsen i mitt liv
 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design