Min önskelista

Snart är den här,en av de bästa på hela året, månaden som alla väntat på, nämligen oktober.
Ok det kanske är en smärre överdrift, finns betydligt bättre månader på året än den men den är ändå helt ok.Å  anledningen till det är för den inkluderar ju min födelsedag. Härliga tider!
 
Jag tillhör dem som fortfarande tycker det är ganska mysigt att fylla år, även om jag struntar i själva åldern (har nämligen ändå ingen vidare koll på hur gammal jag är. jag får på allvar tänka efter varje gng ngn frågar mig hur gammal jag är) men däremot är det mysigt att man har en dag på året som bara är ens egen och den 18 oktober är min dag!
Och man ska alltid ha en önskelista eller hur?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design