Mittendagen

På sjukfronten här hemma är det nästan sämre nu än innan, åtminstone precis när lilleman vaknat. Det tar en lång stund innan han öppnar ögonen och det är fullt med gegga i dem. Men tror det blir en vändning snart nu, då dropparna borde göra susen.
 
Idag va Olivers farmor så snäll att hon va här och tog hand om honom så både jag och alex kunde gå och jobba. Under dem 7 timmarna hon va här sov oliver lite mer än 4 av dem och nu sover han igen, så det märks att han har ngt i kroppen.
 
Jag själv är inte helt hundra heller, då ja frusit, haft huvudvärk och varit extremt trött hela dagen.( Vi tackar alla dagisbaciller för det) Så jag har faktiskt följt Olivers exempel och hoppat i säng jag oxå, lite vila kan nog göra susen.
 
Så med det säger jag tack o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design