Betong

Förra vintern så va jag rätt inne på betong när det gäller inredning. Bestämde mig för att testa på att göra lite olika grejer i just betong så fort vädret tillät, då jag skulle kunna jobba med det utomhus. Men som alla vet så går tiden och vips så va våren och sommaren förbi utan att jag gjort en enda liten ynka grej i betong.
 
Det jag föll för mest när ja surfade runt på it och kollade på betonggrejer förra vintern va en, hör och häpna, en vit betongstjärna som man kunde ha värmeljus i. Jag va ju rätt inne på stjärnor vilket ja nu kommit över en aning men just denna hade jag inte riktigt glömt. Så förra veckan gjorde jag slag i saken och beställde hem en, enkelt, smidigt och utan kladd som det definitivt hade blivit om jag hade försökt mig på att göra en själv. Och den hade långt ifrån blivit lika snygg
 
Jag gillar den starkt!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå snygg! Var har du köpt den???? Puss

Svar: den är köpt på akvavit.se =) Puss
Linda

2012-10-24 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design