Onsdag

Idag är en bra dag,idag kommer nämligen pappan i huset hem efter några dagar i Finland. Han skulle inte kommit förrän på fredag egentligen så jag blev glatt överraskad när han ringde igår och sa att han kommer hem tidigare.

Jag gillar att vara hemma själv emellanåt. Ligga och läsa, kolla på ngn film eller bara småpyssla med dittan å dattan. Men sen när det är dags att lägga sig är det mindre roligt.
Är alldeles för mörkrädd för att kunna slappna av utan ligger mest å lyssnar efter konstiga ljud, vilket är väldigt många! Sedan nästan väntar jag på att en ruta ska klirra och att inbrottstjuven/mördaren ska komma in. Så mkt tid går åt att klura på hur jag ska gå tillväga när detta väl sker. Därför blir det inte alltid så mkt sömn.

Så det ska bli skönt att Alex kommer hem, inte bara för att vi har saknat honom utan det ska även bli skönt att få sova :)!

Nu blir det lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design