Träning

Snart dags för träning, ngt säger mig att d kan bli riktigt varmt å skönt idag:).

Jag gillar verkligen värmen, hade gärna sett att vi hade den här temperaturen minst sex mån om året. Jag är gjord för det här klimatet, passar inte alls in där det är kyla å minusgrader.
Hoppas nu värmen är här för att stanna och vet ni, jag vill inte höra ngn bitter kommentar om att d måste regna snart för att d är för torrt ute. För jag lovar att är det ngt vi kan va säkra på så är det att det kommer att komma regn förr el senare!
Så nu ser vi till att njuta av vädret och så håller vi tummarna för att värmen är här för att stanna långt in på hösten ;)!





Kommentarer
Postat av: Karin

I agree!!!!!!! Wonderbar!



Snygg du är fining!!

2012-05-23 @ 19:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design