Smyckesparty

Fanns hur mkt fina smycken och smyckeskombinationer som helst. Men till slut blev det bara ett halsband, en kombination av två, egentligen tre, olika kedjor och ett hänge. Ångrar mig redan nu för att jag inte köpte lite annat oxå. Som tur är så bor hon ganska nära så vi kunde komma ner om det va ngt vi vill köpa till.

Fick även en hel del inspiration och jag blev väldigt sugen på att åka hem och sätta igång med att göra egna smycken, det va ju ett tag sen nu.  Ska ta och köpa hem lite nya hängen o pärlor nu tror jag och bla göra ett armband som jag sett i huvudet ett tag nu. Göra egna smycken är ett riktigt kul tidsfördriv.

Jaja tillbaka till gårdagen, det va en himla trevlig sådan. Det bjöds på frallor, massa kex och ost. Behöver jag säga att detoxen sket sig där eller? Jag gillar såna här kvällar, trevligt umgänge, god mat och tilltugg kombinerat med shopping. Helt o hållet en kväll i min smak!

Kassa mobilbilder:


Detta halsbandet köpte jag



Föll även för detta coola armband men köpte det inte vilket jag ångrar
Tycker det va riktigt häftigt.
(finns bättre bild på deras hemsida sök på Dag och natt)


                         Min fina vän och hennes underbara mage. Hela hon lyser och hon är så fint gravid ♥ 
                                                             Ja, jag är en aning avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design