Måndag med utlandsdrömmar...

..och kort vecka, vilket är riktigt skönt. Tre dagar och sen långhelg. Underbart!
Är en aning avis på K o N som åker till utlandet idag, närmare bestämt till Grekland.
Hade gärna packat en väska och tagit med mig alex och oliver till varmare breddgrader för en vecka.
Hade varit så skönt att komma iväg bara vi tre och få njuta av lite sol värme och bad. Men jag får fortsätta drömma mig iväg för den här våren blir det ingen utlandsresa. Den sparar vi till nästa år istället då vi bestämt att det får bli en vecka ngnstans. Jag röstar på Mallorca. Har bara varit där en gång men jag fastnade för det, det är jätte fint, barnvänligt, god mat och inte särskilt långt att flyga, perfekt helt enkelt! Så får jag bestämma så blir det en vecka på Mallorca nästa år.

Då helgen va i det onyttigaste laget så får den här veckan bjuda på lite mer träning, lite mer kaloriförbrukning och lite mindre av det goda. Nu ska vi inte ligga på latsidan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design