Magnus uggla

Som jag har väntat på detta, i flera år har jag väntat och sen ha jag väntat lite till. Vet inte hur många gng jag tittat på ticnet för att se om kanske, kanske att människan ska ge sig ut på turne.
Och nu äntligen är det dags, inte riktigt nu men i sommar.

Igår bokade vi biljetter till Magnus Uggla, mega Yeiiij!



Tycker hela han verkar ha sån skön stil o låtarna är härliga, trallvänliga o man blir glad av dem.
I like him!

Ngn mer som har lust att haka på kanske?
Vi kommer va kungar i baren, inte dansa nyktra, kvällen håller i sig längre än 4 sek, kanske blir det varning på stan efteråt, förhoppningsvis mår vi inte illa eller träffar några fula gubbar och sen kan vi gå hem till dig och köra efterfest på eran balkong.
Ja ni hör ju det kommer ju bli kanon!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt med Uggla! Vart spelar han?

2012-05-05 @ 17:07:36
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design