Gårdagen i bilder


Jag o Oliver gjorde en favorit i repris, packade vagnen o begav oss för en liten picknick vid osudden


Jag trivs verkligen med min tillvaro just nu, eller trivs är en underdrift, jag älskar det!
Jag njuter fullt ut av livet just nu!


Det finaste vi har!


så fort vi kom hem skulle det åkas bil


på kvällen/sen em va det dags att åka till gvd för att fira Issa som fyllt 24 år







Oliver vill kunna allt som pappa kan. Här försöker han knäppa fingrarna precis som pappa.

Fredagen va en bra underbar dag den oxå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Galet snygga skor, vart har du köpt dem?! Ha en härlig lördag kväll :)

2012-05-26 @ 17:16:37
Postat av: Niclas

Vilken kung han är, å i de nya shortsen å t-shirten;-) ses imon!!

2012-05-26 @ 23:41:14
Postat av: Linda

E ju en traktor ju! ;) mycket viktig skillnad att lära små boys :D

2012-05-27 @ 13:58:56
Postat av: Linda

haha ja d stämmer att d e en traktor, ja får bli bättre på att hålla isär det där;)

2012-05-28 @ 08:35:35
URL: http://www.lalinda84.se
Postat av: Linda

Sandra: tack=) skorna köpte jag på ellos. Väldigt bra köp då de är extremt bekväma oxå=)!

2012-05-28 @ 08:40:13
URL: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design