Dress of the day

Fick hem två klänningar i måndags som jag beställt från HM.
2 klänningar som jag provat men inte kunnat bestämma mig om för att sedan komma på att jag bara måste ha dem.


En syrenlila virkad klänning.
Jätte fin färg, den är lite kort så kanske att man får ta ett par leggings under.


En blå sak som fungerar både på sommaren och vintern.



Hade ju väldiga problem med att veta vad jag skulle ha på mig i måndags på inflyttningsfesten. Letade land o rike runt efter en ny klänning som skulle passa utan vidare resultat. Så i måndags gav ja mig ut på ett sista försök o hittade iaf en svart/vit klänning som kändes ok.


Klänning från sisters point köpt på Trend House här i Värnamo

(ja spegeln är super smutsig men d är den jämt tack vare ett litet yrväder vars namn börjar på O)


Kommentarer
Postat av: Issa

Snyggt! Den marinblåa har jag också! Hade den "jämt" nu när vi var nere i T. Användbar både till vardag och fest :)

2012-05-04 @ 05:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design