Bad i baljan

När alex kom hem igår blåste han upp Olivers pool ( den va inte sönder) så oliver kunde ta sig en liten simtur.
Tyvärr va tydligen poolen livsfarlig, så lät det iaf, enligt hans gapskrik.
Tänkte att O måste va en lustig unge som inte vill bada i en egen pool.
Men så hämtade vi ut hans badbalja och satte i poolen o vips så va det problemet löst, poolen va inte längre farlig.








Då det såg himla skönt ut ska jag nu övertala alex till att vi måste ha en pool som är tillräckligt stor som jag oxå kan ta mig en simtur i.


Kommentarer
Postat av: Emelie Jalonen

Haha, dem är ju för roliga dem små liven! Han ör så söte Oliver! Pool är något jag också skulle vilja ha...vi får se om det blir en riktigt en gång i tiden!

2012-05-24 @ 13:15:54
Postat av: linda

Tack Emelie=)!

Ja pool hade verkligen inte varit fel just nu.

2012-05-25 @ 08:15:55
URL: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design