Skyddsglasögon

Så vad tycker ni om skyddsglasögonen då? Jag gillar faktiskt dem lite. Men det kommer inte bli dessa, hade jag fått välja två par så kanske.

Ser ut att bli finare väder nu framöver igen vilket ska bli otroligt skönt. Dessa två dagar som varit nu så ha jag inte varit ute mer än nödvändigt.
Och igår gjorde jag ingen nytta alls förutom att jag tränade. Så idag ska det bli skönt att få komma ut och lufta sig lite. Casper ska klippas och jag ska köpa hem lite påskris, tycker det börjar bli dags att påskpynta lite nu.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jädra vad snygg du är i allt :-) Längtar till sönd. Då blir det myyyys! KRAM

2012-03-21 @ 08:17:31
Postat av: Johanna

Dem va skitsnygga!! :)

2012-03-21 @ 21:39:14
Postat av: im

riktigt snygga, snyggast av alla du provat blev du i dessa faktiskt...

2012-03-22 @ 12:04:21
Postat av: Jonna

sötis!

2012-03-26 @ 13:22:58
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design