Skoskav från h*lvetet

Ursäkta franskan, men det va inte bara ett par byxor och ett par skor till oliver som fick följa med hem från stan utan oxå en jäkla skoskav.

Märkte det redan innan vi kom fram men tänkte att det går nog ändå. Efter att ha köpt byxor o skor till oliver och gjort ett besök på Ik form (där ja som vanligt vill ha allt) o en snabb visit på hm så bestämde ja mig för att trippa hemåt. Och trippa va precis va jag fick göra, kunde inte gå ordentligt hade så ont! Såg nog inte klokt ut när jag gick där med barnvagn trippandes på tå. Men d va antingen det eller att gå barfota så jag antog att alt 1 va lite bättre ändå.
Nu sitter jag här och kan knappt ha på mig strumpor och funderar hur fasen jag ska få på mig några skor de närmsta dagarna.
Jaja fina det va dem iaf - skorna alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design