Optikern nästa

Igår fick jag äntligen tummen ur och bokade tid för synundersökning. Har lite på känn att jag har fått lite sämre syn på äldre dar. Jag tycker det är super snyggt med glasögon - på andra!

Skämt o sido så tycker jag det, när jag ser vissa människor med glasögon så tänker jag herregud va snygg hon är i dem glasögonen, och så vill ja ha oxå ha dem. Ha funderat många gng på att skaffa mig glasögon enbart som en accessoar. För att sedan upptäcka att det är precis som med solglasögon - skitsnyggt på andra men skitfult på mig, jag passar helt enkelt inte i varken det ena el det andra.

Nu vet jag ju inte ens om jag har så dålig syn, kanske bara är inbillning från min sida. Vi får se om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design