Måndag

Klockan är bara kvart i tio och vi har hunnit med en hel del hittills. Först ut va ett besök hos tandläkaren för Olivers del. Han öppnade inte munnen överhuvudtaget men det såg tydligen bra ut ändå(?!). Sedan blev det en tripp till mitt jobb. Så när vi kom hem va Oliver helt färdig så nu ligger han i sin säng och sover.

T A C K alla som kommenterat ang glasögonen, uppskattar verkligen eran hjälp och eran ärlighet, vare sig åsikterna är positiva eller negativa, haha=).
Jag själv gillar mest 2an och 4an så väljer lite mellan dem men ska gå till optikern idag igen för att kolla om jag hittar ytterligare några.

Oliver blev fotad lite innan när jag va på jobbet. Vilken skillnad det är på kameror och kameror. Sen älskar jag svart/vita kort, inte speciellt förvånande va!? Vi har en svart/vit foto vägg och nu kan vi fylla på med lite nya kort på oliver. Syns att han är förkyld dock.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Så söt han är din son! Jag tycker nog du ska satsa på nr 2... De ser så mjuka och snälla ut.

2012-03-19 @ 20:32:54
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design