Jag vill flytta....

Jag vill flytta hemifrån! Åtminstone för ett par dagar.
Hemmet ha blivit invaderat av den vidrigaste och snuskigaste bacillen av dem alla. Magsjukebacillen!
Jag har fruktat för det här och det är nära att jag spyr bara av tanken. Hela huset känns som en enda spya och tvättmaskinen går och har gått på högvarv hela em.

Jag är så rädd och fruktansvärt nervös för att den ska hoppa på mig oxå. Det känns som jag bara går och väntar på att bli nedslagen av detta monster.

Nu ligger iaf sjuklingarna i sängen och jag får äntligen sitta ner och ska förhoppningsvis få i mig lite kvällsmat.





Kommentarer
Postat av: Linda

Om du kommer undan ska du fira. Jag låg sjuk i 5!!! dagar för det tog så hårt. Oscar däremot spydde bara en natt. Det var den värsta magsjukan jag varit med om tror jag. BLÄ!!! Säger bara Lycka till och prova allt som går att prova, vitpepparkorn och alla dess huskurer.

2012-03-23 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design