I've got a feeling...

...that this gonna be a good weekend!!!

Nu är dagen äntligen kommen. Snart bär det av till halmstad för en riktig tjejhelg. Det vankas shopping, god mat o dryck, partaj, sa jag shopping? och förhoppningsvis får vi njuta av solen hela helgen. 
Ska bli så jädrans skoj. Men jag kan helt ärligt säga att jag är lite nervös =). För vad kan man ju undra!?! Förr va såna här helger "vardagsmat" men nu händer det inte så ofta. Vet inte varför jag är nervös men samtidigt ha jag en sån härlig känsla i magen, en pirrig, förväntansfull och vårig känsla. Ja som sagt ni märker ju att jag inte kommer ut så ofta nu för tiden haha. Hur som haver det ska bli riktigt kul att komma iväg med tjejerna o inviga ännu en säsong i Halmstad!

Det är oxå första gng jag är borta så länge från Oliver, kommer kännas lite konstigt. Ujuj vad jag kommer sakna det lilla livet=)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design