Fredag

Hade en jätte trevlig kväll hos N igår. Härligt att sitta ner och umgås med vänner som man kännt i en evighet och bara prata.

Va faktiskt en runda på eko innan oxå. Som jag misstänkte så var det både en och annan man sprang på där.
Men härliga affär, eko kommer nog bli en succe och jag har ngnstans att hänga vareviga dag nu ;) har faktiskt ett ärende dit idag oxå vilket jag inte är så ledsen för.

Gott folk då va det happy fredag och helg igen.
Här blir det fix hemma både ute och inne, en tripp till gvd och förhoppningsvis kanske jag kan inviga mina nya joggingskor om inte skoskaven stoppar det. Vad är era planer?

 
Påtal om jogging så pratade jag o mamma igår om appen runkeeper.
Jag: har du laddat ner runkeeper?
mamma: nej jag ska göra det
jag: den är jätte bra, den gör det lixom lite roligare att springa. Den räknar kalorier, hur långt du sprungit, hur snabbt  och sen så kan du se på en karta vilken runda du sprungit osv.
mamma spärrar upp ögonen och ser mäkta imponerad ut när hon säger:
Samtidigt som telefonen ligger hemma?!

Njaa riktigt så bra är väl inte appen, men bra är den!

Nu fredagsmusik!




Kommentarer
Postat av: CAM

Mamma e så go;)) ha ha!!! Tror ja dör!!!

2012-03-30 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design