Dream a little dream....

Idag blir det ingen träning för min del då jag istället ska på hjärt- och lungräddning. Tyckte jag kunde behöva friska upp mitt minne lite då jag sist gick på högstadiet när vi hade sådan kurs. Så det är nog ganska behövligt o samtidigt väldigt viktigt att kunna.

Hade en sån härlig men samtidigt hemsk dröm inatt. Jag drömde att jag va gravid i vecka 38 och nu kan man ju fråga vad det är som är så hemskt med det?! Jo det va för att jag inte hade haft ngn aning om att ja va gravid förrän just i v 38, fick tid samma dag för snitt. Men innan snittet va jag på Ul, ett ul som va precis som en film och han va så extremt sööt den lille killen, en liten Melvin va det och han va lika mkt tjockis som Oliver.  

Trots att jag inte vill ha ett barn till just nu då jag vill testa på jobbvardagen först och vill ha all fokus på enbart Oliver så vart jag lite besviken när jag vaknade och upptäckte att det bara va en dröm. Men som jag nämnt tidigare så ser jag fram emot när det väl blir dags igen=). 



                                              v 38 dock med en mage som jag inte saknar just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design