Wild West Steakhouse

I lördags(midsommardagen) bokades det ett bord för 18 personer på wild west steakhouse. Det blev ett riktigt långbord kan man säga. Jag hade aldrig ätit där förut men hört jätte mkt om det och hur gott det skulle vara.
Det är ett ganska annorlunda men häftigt ställe, det kändes ungefär som man kom till High Chaparrall. Då servitörerna och servitriserna va klädda i sann vilda western anda. Och ngt som va riktigt kul va att de hade uppträden där servitriserna tex dansade, det höjde stämningen och det va riktigt roligt.
När det gällde maten hade ja nog för höga förväntningar då jag inte fick ngt halleluja moment. Men jag vill ändå åka dig igen,tyckte det va ett kul ställe och nästa gng ska jag helt enkelt ta ngt annat på menyn.
 
 
Efteråt bar det av en stund till Väret där det hade firats midsommar utav bara sjuttsingen dagen innan. Folket va bra slitna men ändå så spottar de inte i glaset. De vet helt enkelt hur man partajar.
Mina partypinglor!
 
 
Egen trubadur hade de oxå.
Denna killen va verkligen oerhört duktig med gitarren. Riktigt imponerande.
 
 
Medan partyeliten fortsatte så kastade jag in handduken vid halv tolv o cyklade hemåt mer än nöjd med kvällen =)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design