Underbara Halmstad

Jag och oliver har haft en underbar dag och kväll. Vi har solat, eller jag har solat medan oliver haft fullt upp med att sparka boll, åka traktor och flytta småsten från ett ställe till ett annat. Han har som ni märker haft fullt upp.
Vi har även varit nere och strosat vid stranden. Det har verkligen varit en underbar dag på alla sätt, en riktig sommardag, så härligt att kunna ligga ute i bikini, strosa runt i shorts och kunna vara ute och njuta av dagen,fler såna här dagar önskas tack!
 
Lilleman sover nu och jag har trots en fin kväll bänkat mig i soffan.
Hoppas verkligen på fler såna här dagar i Halmstad. Både jag och oliver trivs som fisken i vattnet här
(blogg.se appen funkar fortf inte df går d inte ladda upp nya bilder )
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite sol gör livet så mkt roligare, det är tur msn inte har få höga krav :)

2012-06-28 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design