Söndagsmys

Här i Halmstad bjuder inte vädret på några överraskningar utan det har regnat nästan konstant hela dagen, precis som de va sagt.  Men vi hann iaf med lite fotbollsspelande ute på fm innan regnet kom. Men sen dess ha vi fått spela inne.
 
Oliver sover nu och jag ha bytt om till mjukisar och tänkte ha lite söndagsmys i form av jordgubbar och film. Den här filmen såg jag och Alex på våran första "date". Jag va så sjukt nervös den kvällen så jag har inte en aning om vad filmen handlar om. Men Jennifer aniston är ju med så den borde vara bra.
 
Kunde visst inte ladda upp bilderna men tar en gammal bild ochfilmen jag ska se heter Marley & jag .
 
Trevlig söndagskväll på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design