Nu sommar!

Nu är det officiellt sommar iaf enligt kalendern, termometern däremot visar ngt helt annat.
Jag har drygt 2 månader kvar nu av min mammaledighet sen börjar allvaret igen. 

Sommaren för vår del är ganska så oplanerad, inga direkta resor inbokade inte heller har vi några datum spikade för aktiviteter heller förutom Uggla då.
Halmstad är ju givet att det blir en hel del, sen får vi förhoppningsvis njuta av fina sommarkvällar på våran baksida.
Annars kommer Köpenhamn ha äran att få inte mindre än två besök av mig denna sommar(köpenhamn betyder sommar för mig), ett tillsammans med kompisar och ett tillsammans med jobbet, fast det med jobbet blir ju inte förrän sensommaren.

Som sagt en ganska oplanerad sommar. Det enda jag ska göra nu dessa två månader är att njuta och ta tillvara på tiden som är just nu. Förhoppningsvis får jag 2 månader av ren sommar med sol och värme och sommaren den börjar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design