Laxrullar

Tänkte ge er ett enkelt recept på laxrullar.
Smidigt att slänga ihop när man ska ha gäster som man kan ha som lite småplock.

1 dl creme fraiche
1 msk majjonäs
1 pkt dill
kallrökt lax
vitpeppar, salt
1 röd lök
1 pkt tunnbröd

Hacka löken, dillen och laxen och blanda ihop alltihop i en bunke.
Smaka av o smeta ut på tunnbröden.



Rulla sedan ihop dem.
Jag brukar lägga dem i folie och sedan lägga in dem i kylen i några timmar. Eller varför inte redan kvällen innan.




Sedan när man skär upp dem i små bitar så blir dem lite finare än när man skär upp dem direkt.



Jag är ingen fotograf så jag vet att bilderna inte är mkt i sig men jag lovar det smakar betydligt godare än vad bilderna visar.
Testa själv så får du se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design