Fotbollsträning

Här hemma laddar vi för fullt inför matchen ikväll och det gör vi med fotbollsträning. Hela morgonen har det spelats fotboll, både med stora och små bollar.
Det som gäller för Oliver det är bilar och bollar, speciellt bollar. Antar att de flesta barn tycker att bollar är roligt?!



fotbollsdräkten är på dagen till ära


Koncentration
Om några år så är det O:s tur att spela fotbollsmatch
(hårvax i handen, även fotbollsspelare måste va snygga i håret)


reglerna är dock inte riktigt solklara än då det är även roligt att ta upp bollen o kasta den




Även proffsen måste vila efter en hård träning


Ni ska väl kolla på matchen ikväll?
Jag kommer sätta på mig min sverige tröja o bänka mig framför tv:n och heja som bara sjutton.
Hur tror ni matchen slutar?
Jag gissar:
Ukraina - Sverige
1-2



Kommentarer
Postat av: Issa

Ringde precis till pappa och bad han gå in på bloggen. Någon som blir väldigt glad att se någon i fotbollskläder :)

2012-06-11 @ 12:59:28
Postat av: Sandra

Så mysigt att träffa eran Guldgosse i fre, han e fantastisk :)

2012-06-11 @ 19:25:37
Postat av: Annie

Vad söt lilla O är!! Är han solbränd eller har han bara fått turen att få så fin färg ändå?

2012-06-11 @ 21:09:27
Postat av: linda

Issa: Får hoppas att O:s bollintresse håller i sig så vi får se han i fler fotbollskläder ;)



Sandra: Tusen tack=)



Annie: Tack=) Han ha kanske blivit lite solbränd men han har rätt fin färg ändå=)

2012-06-11 @ 21:18:58
URL: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design