Bestämd liten kille

Vi har en väldigt charmerande och glad kille här hemma....oftast. Men emellanåt så är hans humör inte att leka med. Jag kan inte förstå hur en sån liten kille kan vara så bestämd och ha ett sånt häftigt temperament. Humöret visar sig när han inte får som han vill, då slänger han sig ner på golvet och skriker.

Igår va det likadant när vi va ute o åkte traktor. Han tycker det är superkul och flyger nästan fram på traktorn och det är jätte kul att se. Allt gick jätte bra o d va bara glada miner tills vi skulle gå in, han hade inga som helst planer på att gå in och blev tvärilsk. Han vet precis vad han vill, men man kan ju inte alltid få som man vill, ha jag hört....
Alex påstår att han vet vart det humöret/temperamentet kommer ifrån men jag förstår inte alls vad han menar ;)

Våran guldklimp♥






Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har en precis likadan herre hos oss. Arg är bara förnamnet! Och folk snackar om tvåårs-trots. Ha! Snarare 15 månaders-trots... Tänk att en så lite människa kan bli så frustrerad, så tårarna bara sprutar. Man kan locka in dom med ost eller nåt annat gott. Har testat på mitt dagbarn med ;) tänk hund! Då slipper man slagsmålet nån gång iaf ;) hehe!

2012-06-20 @ 12:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design