Slösurf

Oliver sover och jag har tusen saker ja borde göra men istället sitter jag här och slösurfar runt på sidor som kan kosta mig rätt mkt i längden.  (pratar så klart om http://shop.creativelounge.se   www.designonline.se och www.rum21.se vad trodde du ja menade!?) Borde egentligen packa och städa bilen, den är i stort STORT behov av städning men istället verkar det som om jag slagit rot i soffan. Använder mig lite av ursäkten att Issa ska komma snart så det är ingen ide att jag börjar på med städning eller packning.
Får hoppas att hon kommer snart annars är risken att jag försätter oss i personlig konkurs.
 
Det finns så oerhört mkt snygga lampor och vi behöver ett flertal nya hem hit. I höst ska vi köpa lite nya möbler till vår gillestuga och då hoppas jag att den här lampa får flytta in dit oxå.
Kartell
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design