Onsdag

I natt kom pappan i huset hem efter att ha varit och jobbat i Kina i 10 dagar. Herregud vad vi har saknat honom här hemma. Nu blir det inget mer resande för hans del på ett tag åtminstone inte utan oss.
Riktigt skönt att ha han hemma nu, tyvärr är han lite sjuk stackaren och jag kan ju lova att det då blir min och olivers tur till helgen att bli sjuka. Sådär lagom till semestern börjar. Hade ju varit typiskt. Jag har känt mig lite halvkass sen i lördags, ont i kroppen, huvudet och halsen, känt mig febrig osv men det är inget som brytit ut. Hoppas verkligen att vi slipper bli liggandes nu.
 
Hur som haver, det är extremt skönt att hela familjen är på hemmaplan nu och snart snart vankas det semester för oss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design