Tråkdag

Vilken tråkig dag det har varit!
För det första, vädret ,man ha ju inte kunnat gå utanför dörren. Sedan tandläkaren! Det bär emot att erkänna men måste säga att tandläkaren jag va hos idag var faktiskt rätt snäll. Inte så mkt misshandel men rånad blev jag, 750 kr fattigare!

I eftermiddag har jag klättrat på väggarna här hemma. Har varit extremt uttråkad så vi trotsade vädret, åtminstone fram o tillbaka till bilen, och åkte till erikshjälpen för att fortsätta letandet av den perfekta lampan.
Tyvärr utan resultat! Idag hade de bara skit där uppe!
 Besökte även östboboden för första gng men det fanns ingen lampa där heller. Fortsättning följer...

Hur som haver så kände jag att jag behövde köpa ngt för att lysa upp den här dagen lite o det blev ett par skor.



Vardagsskor , Low Matsumoto 3 , Nelly  Shoes - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Karin

SUPERsnygga! Kommer att passa perfa i Halmstad till våren ;-)

2012-01-13 @ 08:38:07
Postat av: Caroline Lias mamma

Å de blev ett par såna :) Hoppas nu att du kan ha dom o tycker dom e lika sköna som ja hyllat dom :P Snygga e dom iaf :D

2012-01-13 @ 09:16:50
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design