Sånt som borde flytta in i min garderob

      Danan Knit Top SEK 399, Vila - NELLY.COM Essential Japan Knit SEK 995, Hunky Dory - NELLY.COM Essential Pacos Knit SEK 1295, Hunky Dory - NELLY.COM
      Price Lea Knit SEK 299, Rut m.fl. - NELLY.COM Loft Knit SEK 349, Sisters Point - NELLY.COM Lopi Skirt SEK 399, Sisters Point - NELLY.COM

Allt kommer från nelly. 0ch ni är välkomna att flytta in omgående och jag pratar om tröjorna/topparna o kjolen på den sista bilden inte om tjejerna även fast de säkert är väldigt trevliga!


Kommentarer
Postat av: Caroline Lias mamma

Tack :) o jag är så nöjd :D



o man ska inte gå in o kolla på nelly.com :P de e sååå mkt man vill ha.



blir helt till mig nu när skorna va sååå sköna o vet ju att dom finna i andra färger och material :P

2012-01-11 @ 15:52:14
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Caroline Lias mamma

dom e jättesköna o gå i (nu har jag bara gått här hemma men dom va på en 40 min iaf) och mjuka är dom inte hårda som dom ser ut. O kilklack tycker jag e skönt o gå i :)



Efter graviditeten har ja fått en strl större på fötterna oxå, så de va en chansning o beställa från nätet men 40 satt jättebra :)

2012-01-11 @ 20:09:08
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design