Ny vecka

Först tänker jag börja med att säga jädra förbaskade skit oxå! Har helt glömt bort att boka gympasset tills ikväll o självklart va det fullbokat! Blir bra trött på mig själv! Måste börja sätta påminnelse för att jag ska komma ihåg det fortsättningvis!

Veckan är annars rätt fullbokad med träning, lunch med karin o till helgen blir det festligheter hos världens bästa calle!
Imorgon är det dags för casper operation o det är ju mindre roligt. Men jag vet att det kommer att gå super bra o den här op är bara ngt som måste göras.

Lilleman är vrålförkyld här hemma så idag blir det pyjamas o myskläder hela dagen inomhus. Lite tråkigt när det är snö o minusgrader eftersom det hade varit kul att åka lite pulka med han. Men nu ska det istället jobbas stenhårt på att han ska bli frisk o att jag ska slippa bli smittad! 

Känns som det kan bli en tuff vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design