Nej det va ingen ny modetrend jag försökte skapa

Ok nu spolar vi tillbaka tiden lite, till juldagen med andra ord.
Vi va hemma hos johanna o emil tillsammans med ungefär 30 st människor
det va fullt hus med andra ord.
Jag o alex va de första som kom dit o även de sista som gick(såklart)
Jag tog på mig min jacka o mina skor o gick därifrån vidare till harrys, inga konstigheter - trodde jag fram tills i lördags!

Jag ska då ta fram mina stövlar jag hade på mig på juldagen, som ja inte heller använt sen dess o vad ser jag:


de e ju för fasen två olika stövlar
(min är den med högre skaft)

Dock ganska lika, med både spännen uppe o nere o en liten dragkedja på insidan. Tyvärr skiljer det ju sisådär bara 7 cm i skaftet.



Jag o en annan tjej har alltså sprungit runt med två olika stövlar på oss en hel kväll på harrys.
I lördags när jag upptäckte det kunde jag inte göra annat än att skratta. För det är rätt roligt!
Vilken nörd jag är!





Ringde mile först o främst, då det brukar inte vara så många fler än hon o jag som har storlek 36, la fram det lite snyggt om hon råkat ta fel skor på juldagen. Det va inte hon.

Efter samtalet med mile, så tackade jag stövlarna för den här tiden, vi har haft mkt roligt ihop, men nu  så tänkte jag att det är lika bra att slänga dem för lär inte få se den andra skon igen ändå med tanke på att jag inte ens kände hälften av de som va hos johanna på juldagen. Sedan hade de här stövlarna ändå gjort sitt, de är ju praktiskt taget halvdöda.





Jag kunde ju självklart inte släppa detta under kvällen utan att va tvungen att berätta detta för varenda själ då jag tyckte detta va extremt kul. Och till slut fick vi iaf fram vart min andra stövel va, det visade sig att den va i halmstad.(där känner den ju ändå igen sig) Det va josefin som tagit fel så vem vet, jag kommer kanske kunna ta en till svängom i mina älskade favorit stövlar innan de tackar för sig!

Va tvungen att dela med mig av denna lilla incident, jag kunde ha spelat iskall o sagt att det va meningen=), men nej så va det inte. Så ni som undrade om jag försökte starta en ny modetrend genom att ha olika stövlar på mig så är svaret nej, så cool e inte jag - utan det va inget annat än ett riktigt festmisstag=)!


Kommentarer
Postat av: K

Ha ha du är för goe du!! Men man kan ju oxå tro att den ena bara kasat ner lite grann :-) Å du - du kan ju inte vinna på fredag - det ska jag ju göra??! ;-) Jag laddar med Bacardi och vin på fre!



KRAMAR

2012-01-31 @ 13:55:42
Postat av: Linda

Det var ju inte dåligt heller :o)

2012-01-31 @ 22:10:27
Postat av: Issa

Hahaha! Lätt hänt. De var ju nästan identiska. Är det alkoholen som talar?!

Har nästan gjort samma grej. På en 20-års fest hos en där vi knappt kände ngn av de andra gästerna. Lagom till utgång ser jag en tjej ta på sig MINA stövlar (tror jag). Jag får "kalla fötter" (haha!) och ska lite snyggt framföra för henne att jag har full koll på att hon håller på att SNO mina stövlar. Jag måste till slut stoppa henne i dörren och det slutar med att vi har varsitt par likadana. Inte nog det det, jag krävde dessutom att få prova dem så att jag verkligen inte riskerar att förväxla mina. Jag lägger fram det lite snyggt i att jag har en väldigt märklig fot och har spc sulor. Hon tittar lite snett på mina fötter och måste tyckt att jag var helt dum i huvudet! Behöver jag säga att jag fick rätt stövlar och förblev nöjd resten av kvällen?! Alkohol var det ja!

2012-01-31 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design