Måndag

Feber igår o feber inatt gjorde att jag precis avbokade gympasset ikväll. Nu är jag feberfri men förkylningen sitter där fortf.
Igår när jag vaknade hade jag knappt ngn röst kvar. Vilket iofs inte är jätte konstigt då jag som vanligt pratade alldeles för mkt under lördagen med alla som jag tror att jag känner(plus att jag hade såå ont i halsen). Munnen gick i ett o jag är sån att vill ja får fram en sak, vad jag tycker, så räcker det inte att säga det 1 gng utan för att folk verkligen ska förstå säger jag det 37 gng. En aning irriterande o inte en av mina positiva sidor kanske.  Jaja huvudsaken är att man är glad o det va jag, en glad tjej som man kunde tro gick på duracell.


som sagt ingen träning idag heller men senare i v ska d tränas för nu måste jag bli frisk.
I veckan blir det annars lunch med karin o bowling till helgen, som jag för övrigt tänker vinna=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design