I köket

Det gick lite villt till i köket till en början, råkade skära bort en skinnbit från handen när jag skulle skiva potatisen. Riktigt djupt o tittade man noga så kunde man nog se in till benet, om man koncentrerade sig. Ok en liten lögn kanske men det va djupt o skinnbiten med tillhörande kött bara låg där på skärbrädan, snuskigt värre!

Men vilken underbart god mat det blev om jag får säga det själv! Och det är klart jag får, potatisgratäng o en fläskfilegryta. Funderade starkt på om jag skulle va med i nästa säsong av mästerkocken, gott va det!
Fortsatte även o jobba på mitt ena nyårslöfte. Igår testade jag på Umbala vilket va lite mer lättdrucket. Det tog bara 1 tim o 10 min att dricka upp ett glas medan det tog 1 tim o 35 min för att dricka upp ett glas Chill Out. Så ni ser, det tar sig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja, du kämpar verkligen på m ditt nyårslöfte ;) Ett rött vin som jag tycker e suuuper gott o som dessutom e billigt är Indomita från Chile :)

2012-01-14 @ 10:20:42
Postat av: Linda

Skam den som ger sig =)

2012-01-15 @ 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design