En liten o en stor snorunge

Oliver är som sagt dunderförkyld. O nu har hans baciller hoppat på mig. Casper opereras just nu. Slutsats, tisdagen kan inte bli mkt sämre!

Det känns som det är snor precis överallt. På möbler, väggar, tak, leksaker, känns som jag bor inuti en näsborre. Vidrigt med andra ord!

Jag blir äcklad av snor o folk som är förkylda df ha jag gjort allt för att försöka undvika denna snuskbacill som oliver ha genom att pussa mindre, tvättat händerna med handsprit o tvål helt maniskt, bälgat i mig kan jang o vatten. Inget har hjälpt!
Som tur är kan man väl säga så verkar o inte vara så ledsen över att vi är sjuka, då han tycker d är fruktansvärt roligt när jag nyser. O hostar jag gör han det oxå. Kul att ngn kan roas av detta snusk!

Hur kan man undvika att själv bli smittad så fort barnen är sjuka? För när dagis börjar lär vi ju springa på fler baciller o jag har då inga planer på att vara sjuk varenda gng oliver är det.
Så tips på hur man undviker bacillerna mottages varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design