1 januari

Det ser ut att bli en lugn start på det nya året. Oliver sover, casper ligger i sin bur, alex sitter i soffan med sin ipad o jag sitter jämte med min lilla rosa dator. Känner mig sjukt trött o sliten idag trots en lugn nyårsafton.

Nyår firade vi hemma hos Lina o Gunnar. De bor så himla fint så man har lust att flytta in hos dem. Jag hade kunnat bosätta mig antingen på deras toalett eller i deras kök. In med en säng där o jag blir nöjd!


Som vanligt super glad när kameran åker fram, men ögonen hänger inte alltid med

Hade en jätte trevlig afton med god mat o roliga människor. Hade så trevligt att både ja o alex hoppas på att en tradition är född.


De flesta hade nyårslöften om att de skulle gå ner i vikt o hur många cm de skulle gå ner runt midjan.
Själv sitter ja här nu o äter chips å funderar på när ja ska börja lära mig dricka rötjut!



Toast skagen - älskar det!



Dem är så söta tjejerna! De höll igång hela kvällen non-stop, både alex o gunnar fick agera lekfarbröder

Efter fyrverkerierna åkte vi hem o på hemvägen körde vi igenom stan där det va fullt med folk, mest ungdomar. Hela åbron va packad med folk, som stod i vägen o överallt. De brydde sig inte ett dugg om att det kom en bil. De bara vände sig om, kollade på bilen o vände ryggen till! Just då ja va såå trött att jag hade lust att köra bowling o hoppas på strike, jäkla ungar, men det va ju tur att jag inte gjorde det med tanke på att första dagen på året hade blivit så komplicerad då.

Skämt o sido, tack alla inblandade för en riktigt trevlig nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design