Våran hall

Ju mer jag ser våran hall desto mer vill jag göra ngt åt den! Den är så liten, trång o allmänt tråkig. Drömmen är en stor luftig o ljus hall, där vi kan ha ett vitt tree, kanske en steghylla o ngn skänk av ngt slag o där man kan ställa barnvagnen. I våran mini hall får inget sånt plats!


Vi har gjort om hallen lite sen vi flyttade in. Vi har bla tagit bort panelen som va en meter upp på väggarna runtom och målat väggarna vita. Sen ha vi lagt nytt svart klinker.





Kläder i ena sidan o casper ha bosatt sig på den andra sidan. Dörren bakom casper leder till två rum som vi aldrig använder eller rättare sagt vi använder dem till två avlastningsrum för skräp o annan bråte.


Här bor familjen....




Det fattas fortfarande taklister o vi har inte bytt ut de fula, va heter det nu igen(?), "lampknapparna" o eluttagen =)
Usch nu börjar jag verkligen hata hallen!

    

Ny dörr skulle jag vilja ha med små fyrkantinga fönster o ett golvfönster ungefär som det vi har nu.
Dörren får nog vara svart då huset kommer bli vitt med svarta detaljer.

Vi ska bygga ut hallen men det kommer att dröja. Men vill göra ngt litet redan nu.



Funderar på om man kanske kan ta bort väggen till vänster så det blir en helt rak vägg där. Fast då fattas det ju golv där under, antar jag, o det blir väl lite krångligt.
Mamma o Thomas ha en vägg hemma med en tapet som ser precis ut som en mörk tegelvägg, super snygg! Skulle kunna tänka mig att ha en sån vägg där o ha ett vitt tree på den. Inte så praktiskt kanske just nu, men snyggt=)!


Längtar tills vi ska bygga ut hallen, vilket tyvärr kommer dröja då hallen inte är ngn prio ett!
Men man kan ju fortsätta planera den.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman.. Jag tror att ''lampknapparna'' du syftar på heter strömbrytare :)

2012-02-02 @ 12:32:30
Postat av: Linda

Haha ja just d! Tack :)

2012-02-02 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design