Träd

Oliver sover och jag sitter o letar inspiration på nätet på favvosidan Sr. (Ska snart lägg upp ett nytt album där oxå, längesedan nu.)
Känner att det behövs en liten mindre förändring här hemma nu därför sitter jag o letar inspiration. Vet inte riktigt vad jag är sugen på än men det kommer väl snart.

Jag gillar träd. Eller åtminstone som motiv. Tycker tom att vissa träd kan vara finare utan några löv/blad. 




Den här tapetet har jag lagt upp innan. Gillar den så mkt att jag tom satt den i en ram här hemma. Den kanske skulle passa att ha i hallen på den lilla väggen där vi hänger kläder? Så kan man sätta ute lite krokar här o där, där man kan hänga jackorna? Vart man då gör av skor/vantar/mössor har ja inte kommit på än.





Dessa två har ingen plats hos oss,men tycker de är fina ändå.



Alla tre kommer från www.mrperswall.se


Nähä nu ska jag fortsätta leta inspiration till vad vi kan hitta på här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design