Min tur igen?

Igår kväll hade jag känningar i halsen o inatt ha jag vaknat ett flertal gng av att jag har sjukt ont i halsen. Fortf lika ont nu men hoppas bara d är tillfälligt. Tre v sen va d jag va sjuk o jag har inga som helst planer på att bli d igen.

Igår blev d hockey igen o tigers gick vidare vilket va otroligt roligt.
Karins söta systerbarn va där oxå o d va minsann riktiga hejare på att just heja. Det skreks: heja a-laget!!! O egen gjorda ramsor såsom: heja tigers ni är bäst för att alla ni är bäst!

Det va heller inga tveksamheter om vem som va idolen i laget för dem då d hade gjort ett eget plakat där de berättade det! Otroligt gulliga! Och jag tror faktiskt att han blev en aning rörd o lite generad när de satte upp plakatet mot plexiglaset för att visa vem de tyckte va bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design