Min helg i bilder


När pappa är hemma duger inte alltid jag!
3 sek senare...

ja pappa är tydligen bättre än mamma


i lördags firade vi milo som fyllde 2
Först bjöds det på tårta o därefter prinsesstårta.


Milo fick extremt mkt presenter o det verkar som milos pappa blev en aning avundsjuk
då han tog hand om en del presenter


söndagen började med tvätt o som vanligt skulle oliver vara med


jag bakade rosenbröd


det blev lite pulkaåkning
Måste säga att denna gröna pulka från jollyroom är nog världens sämsta pulka.
Inget glid o det samlas en massa snö under pulkan.


frallorna skulle provsmakas efter att vi kom in efter pulkaåkningen


ibland undrar man om han ligger bekvämt när han sover?!



helgen avslutades med glass o hemmgjord hallonsås framför wallander i soffan.

En härlig helg, men det känns som jag inte gjort annat än ätit.
Smörgåstårta,tårta, godis, frallor, glass mm.
Så den här veckan får nog bli lite nyttigare o lite mer svettigare på träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design