Mateus

Tack vare Issa så har jag har fått upp ögonen för mateus, speciellt för tallrikarna med spetskant. Så vackra, ja man kan säga vackert om ett porslin!




Men eftersom jag är sån velpelle så kommer jag aldrig komma på vilken färg/färgkombination vi då borde satsa på. Jag gillar o funderar mellan färgerna vit, sand, ljusrosa o svart, såklart.




Så fint! Kommer aldrig kunna bestämma mig.
Det rosa o gröna är väldigt fint tillsammans oxå, väldigt somrigt.
Vill ha alla färger!



Jag har ett tag till att tänka igenom vilka kombinationer vi ska satsa på då jag inte tänker börja investera i det här förrän jag börjar jobba. Lite svårt att få pengarna att räcka till ändå som det är så det här får vänta lite.




Inspirationsbilderna kommer från www.rummet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design