Katastrof

Har jag sagt att våran mixer gått sönder igen? Kanske att jag kört slut på den totalt så som jag använt den på sista tiden. Men jag skapade ju mig en vana som snart blev till ett beroende så mixern kanske helt enkelt blev överarbetad!



Felet med den är att den slutat snurra. Som ni ser så är det ju helt uppslitet så den får väl inget tag så att säga. Undrar ju om jag gjort ngt fel eftersom den blivit såhär men det har jag svårt att tro. Ja menar hur svårt är det att mixa ihop lite smoothies. Men det är iaf andra gng den blir såhär.




Hur som haver så börjar jag känna en kraftig abstinens. Jag behöver mina smoothies så jag tror vi måste titta på en ny mixer snarast möjligast!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design