D va min (o)tur

Efter många om och men så blev jag till slut tvungen att avboka träningen igår. Det ha verkligen inte varit ngn bra träningsbörjan på detta år. Detta är andra gng jag är sjuk på mindre än en månad nu och det börjar bli rätt tröttsamt att bara vara hemma. Dels kan ja ju inte träna, ngt som jag verkligen vill och dels hatar jag när jag inte kan ge hela mig åt Oliver. Nej nu ha jag varit tillräckligt dålig för i år!

Som sagt ännu en innedag, inte för att de gör mig så mkt att vara inne när jag ser hur vädret är utanför fönstret. Hoppas att snön är på väg att försvinna nu! Vill ha vår! Vill kunna gå på torr asfallt,njuta av den starka vårsolen, känna doften av nyklippt gräs, vill kunna sitta ute o bara njuta! Snart så förhoppningsvis.
Det är ju ändå mars nästa vecka o det klassas väl ändå som en vårmånad.

Vi ska inleda vårmånaden på bästa sätt, med en helg i Halmstad. Det kommer bli en riktigt bra start på våren=).

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fyfyfy - krya på dig!!!

2012-02-21 @ 21:32:01
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: Emelie Jalonen

Tråkigt att vara sjuk. Hoppas det går över fort! Våren är verkligen efterlängtad- den får gärna komma nästa vecka, så man får sitta i solen med en kopp kaffe och njuta! Ha en bra helg i sommar-staden!

2012-02-21 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design