Candle light dinner, för fem.

Hello lovely ladies!
Som ni säkert vet så är det snart dags för alla ♥ dag. O eftersom ni är mina vänner and I ♥ u så tycker jag det är dags för en tjejkväll med allt vad det innebär.
Jag dukar upp med mat, lagad med kärlek, såklart! O alla vet att vänskap är som en blomma som behöver vattnas ofta df blir det ju självklart lite dricka till oss törstiga oxå!
Så då är min fråga till er: Will u be my valentine den 8e feb kl 19.00?


Så lät min inbjudan=).
Jag anser att alla hjärtans dag är för alla, inte bara för par. En dag man kan visa lite extra uppskattning för de som betyder som tex för sina vänner. Så jag tyckte det va en ypperligt bra chans att passa på att bjuda hem mina fina vänner för en liten tjejkväll o fira alla hjärtans dag några dagar i förväg.
3 st va tyvärr sjuka o kunde inte komma men att ha 4 st valentines under en kväll är inte fy skam det heller!


    



Ja som ni ser blev det tacos. Enkelt, smidigt o uppskattat.
Oftast är det ju ett litet stressmoment, vad man ska bjuda på för mat. Men man behöver inte alltid krångla till det. Huvudsaken är ju ändå att man träffas!


Mina fyra valentines!

Underbar kväll med fina människor, livet är bra härligt.
Tack för att ni är ni!


Kommentarer
Postat av: Karin

VI som ska tacka dig sötaste! kram

2012-02-09 @ 10:13:48
Postat av: Jonna

Mysigt :)



Tack så hemskt mkt söta du :)

2012-02-09 @ 16:15:06
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/
Postat av: Malin

Vad fint och mysigt gjort av dig Linda :D

Jag önskar jag hade vänner som var lika omtänksamma som du :)

2012-02-12 @ 15:16:46
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design