Skepp och hoj!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du börjat komma in i jobbet igen :) Själv känner hag mig som en förvirrad höna :p Gillar oxå dina dagens outfit, vore roligt att veta var d e inhandlat, för en del kläder blir man sugen på att införskaffa sig :) kram

Svar: ja d blir bättre å bättre hela tiden, men mkt nytt=) Hur går det för dig? är det kul på det nya jobbet?Vad kul att du gillar det=) ska kanske fortsätta med det då å berätta vad de kommer ifrån. =) kram
Linda

2012-08-14 @ 14:06:29
Postat av: E

Jättefin tröja, varifrån kommer den?? Har en fråga gällande dagis? Vilket dagis går Oliver på, fick ni det ni sökte och när sökte ni?? Tusen frågor, ursäkta:)

Svar: Den kommer faktiskt från hm barn avdelningen=) kanon när man kan ha kläder därifrån oxå;)!Oliver går på ängen ( det som ligger vid lagan när man kör förbi enehagen) Vi sökte i första hand till skattkistan i apladalen men fick vårat andra val, vilket jag inte alls är ledsen över. Det känns riktigt bra detta, både när det gäller läget å personalen mm, sen tror jag det är lite mindre än skattkistan oxå vilket är skönt och det ligger nära mitt jobb vilket känns tryggt=). Jag sökte så fort man fick söka och ha för mig att det är den dagen de blir 6 månader. Ha ni börjat kolla på dagis? Vilka ska ni söka till?
Linda

2012-08-14 @ 21:35:16
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design