Effektiva

Sista dagen nu då...uhh.. måste medge att jag är en aning nervös. Jag känner mig helt nollad. Känns som jag inte kommer ihåg ngt av det jag lärt mig eller vad jag gjort på jobbet innan jag gick på mammaledighet. Hur sjutton ska detta gå?!
 
Helgen går mot sitt slut och vi har varit oerhört effektiva de här två dagarna. Det har tvättats ett flertal maskiner, vi har packat upp alla väskor, grundmålat en vägg och målat den en gng, klippt gräs, städat, storhandlat, och allt detta samtidigt som vi underhållt en oerhört snorig liten kille som vill allt annat en att sitta still. Men trots att det känns som man inte gjort annat en städat å plockat den här helgen så ser huset fortf ut som ett katastrofområde. Ska försöka åtgärda detta under em.
 
Tänkte att jag skulle lägga in lite tidsbestämda inlägg här i bloggen nu så att ni har lite att läsa även fast jag börja jobba imorgon.
 
Trevlig söndag!
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Lycka till med jobbet imorgon, går nog jättebra!!!

2012-08-05 @ 17:16:18
URL: http://ecarlssons.blogg.se
Postat av: E

Lycka till med jobbet imorgon, går nog jättebra!!!

Svar: Tack ska du ha=) Å njut av din mammaledighet för herregud va fort det går....
Linda

2012-08-05 @ 17:16:46
URL: http://ecarlssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design