synd-om-linda-dag

Gårdagen va ingen bra dag, mådde verkligen dåligt, frös och hade riktig huvudvärk och va helt simmig i ögonen. Idag känns det inte mkt bättre. Tycker det är riktigt jobbigt att må såhär halvdant, det ska vara antingen eller. Antingen är man totalt däckad så man inte kan stiga ur sängen eller så mår man prima! Inte såhär när man är för pigg för att ligga i sängen men för dålig för att orka göra ngt. Helst av allt vill man ju må bra såklart.

Va tvungen att ta mig ut en runda igår iaf å köpa lite c-vitaminer och efter en tur nere på eko så bestämde jag mig för att gå bort till Lizas shoes and bags och till sist Mio. Efter att jag kom hem, helt sket slut, upptäckt jag att Oliver sparkat av sig ena skon. Va bara att gå samma runda igen till eko, mio och sen skoaffären. Gissa vart den låg! I skoaffären såklart, kanske ska ta det som ett tecken att killen vill ha nya skor!



Kommentarer
Postat av: Karin

Gulle O :-) hoppas du mår bättre! Saknar dig!! Snart måndag ;-)

2012-04-25 @ 09:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design