Stolar

Igår köptes det en ny soffa till stugan. Ingen soffa jag hade valt men de ville ha en lite nättare soffa samt att det skulle va en bäddsoffa och så blev det.



Severins har extremt mkt fint och som jag nämnde häromdagen, de har ett flertal stolar som tilltalar mig.
En kullastol ha jag letat efter och skulle vilja ha en svart sådan till köket åt oliver. Tycker den är super snygg,

En mini Verner panton skulle jag vilja ha som skrivbordstol till oliver. Kan inte riktigt bestämma mig om vi borde ha en till våran skrivbordshörna vi oxå. Hur som haver så ha jag fallit för Verner panton.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahh, riktigt snygg stol. Har inte sett den förr. Vill ha!!! MEN vill man ens veta priset? :/

2012-04-12 @ 19:04:14
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design