Mina ideer är inte alltid de bästa

När man är mammaledig och tillbringar rätt mkt tid hemma så hittar man hela tiden nya saker man vill göra här hemma. Man ser lite mer, stör sig lite extra, man vill lite mer och man tycker det ska ske bums!

Ideerna kanske inte alltid är de bästa och mest genomtänkta men de kommer hela tiden med jämna mellanrum.



En av mina senaste ideer, inte den bästa men senaste, va att vi skulle sätta upp två sorts vikdörrar i glas här istället, bygga en liten uteplats och ta bort busken och sätta upp ett litet högre staket. Då hade vi nämligen kunnat utnyttja den här sidan av trädgården lite mer oxå.

Som sagt kanske inte den bästa ideen då vi har ett element där. Jag tyckte att det är väl bara att ta bort eller flytta åtminstone, hur svårt kan det va lixom. Tydligen va det inte så lätt.
Staketet däremot har jag fått klartecken för och det är alltid ngt. Kommer dock inte ske i år men det kommer åtminstone bli ett staket där framöver. Hejdå busken o nyfikna människor!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack Så hemskt mkt gumman. Hoppas med de går bra :) vill nuuuu.. När tror du?=) Jag har ett inlägg om de om du vågar ;) Vad kul med utmaning!! ska göra den en dag !! KRAM

2012-04-19 @ 10:03:06
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/
Postat av: Jonna

dem kom fram :) Tack sötis! hihi får se! men ja hejjar på 28:e ! hehe Min kusin tror 29 eller 4 maj :)

2012-04-19 @ 10:18:46
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design